07 February 2012

Luahan HATI, PARU & JANTUNG Aku :)


Wahh, dah lama lah aku tinggalkan blog kesayangan ni. Sebelum tuu, selamat malam buat para sahabat di luar sana. Semoga kalian ceria2 selalu yee? ;)
Agak2 kan, dah berapa bulan aku tak update blog ye? * 1,2,3 bulan*
OK STOP! Malas nak kira.
Tapi, bila bukak jee dashboard ---> :O



Bukan terkejot pasal ape punn. Cuma terkejott FOLLOWERS aku bertambah. Syukur alhamdulillah. Ni mesti kerja Iffah yang tolong menambahkan followers aku. Kalau bukan Iffah pun, mungkin orang lain saje datang melawat aku kott <3
HAHAHA. SYIOK SENDIRI ;)




K lahh, apa2 pun THANKS sebab dah follow NIK NURSYAHZANANI :)

Sebenarnya, aku nak storey-morey dengan blog kesayangan aku ni. Kalau orang lain taknak baca pun takpe sebab ni agak "private" bagi aku.
(Suspen tak) Hahah :p
Jam laptop ku menunjukkan jam 11.18pm. Esok sekolah .___.
Jangan haraplah homework aku siap 100%! Haha. Agak2 yang senang, yang tahu jawapan tu kan, pejam mata pun dah boleh dapat jawapan. Haha. POYO!

Ehhh Ehhhhh. Aku baru "visit" dia punya blog. Ohhh, dah update rupenye. Si Dia lah yang beria-ia suruh aku buat blog. Tapi sekarang .... 

Tutup buku lama, buka buku baru :)
SPM ... PMR
Hoi Hoi. FOCUS lah Nik! Kau nih -_____-
Ya Allah. Aku baru perasan yang kau tak tukar lagi nama aku tuu. 
Thanks my SENIOR :)
....................................................

Petang tadi, aku tersedar dari dibuai mimpi. Aku dapat mimpi buruk. Aku tahu mimpi adalah mainan syaitan dan aku tak percaya. Mungkin..?

Disebabkah harini cuaca tidak menentu, asik hujan je kann. Baik aku tidur. Nak tengok tv, line astro tak clear. Nak dengar lagu, buat sakit telinga aku je. So, dengan sedar tak sedar, aku pun terlena. 

Aku bermimpi.... Aku kehilangan seorang rakan yang aku sayangi. YaAllah. Kawan aku yang hilang dalam mimpi tu adalah ...! Kawan yang paling sporting walaupun kadang2 dia pelik. Walaupun EGO dia tinggi tapi aku dah faham sangat dengan perangai dia. Jadi, aku tak kesah kalau dia nak layan aku ke tak. 

Kadang2, aku sanggup dengar cerita dia. Padahal masa tu aku tengah nyenyak tido. So, bila henfon aku memekak, terpaksa lah aku tengok apa mesej yg sampai tu..
Tapi, bila aku nak luah apa2 kat dia, aku nak cerita tentang aku kat dia, DIA TAK LAYAN.
TAUUUU TAAKKKKKKKKKKKKKK?
DIA TAK LAYANN.

YaAllah. Hanya Allah je yang tahu perasaan aku macam mana. Aku sedih. 
Aku tetap sabar, sabar dan sabar :) 
Aku watlek je la kan..? 
Aku hanya mampu berdoa untuk dia. Aku tak mampu untuk mengubah dia. Hanya dia mampu mengubah dirinya sendiri.

Bila tersedar dari tidur petang tadi, hati aku rasa tak tenteram. Aku terlalu rindukan dia. Belum apa2 lagi, aku terus menangis teringatkan mimpi yang betul2 buat aku gelisah.

Aku harap dia takkan lupakan pertalian persahabatan kiterang. Alahh, jangan risau lah. Aku tahu dia seorang muslimah yang baik. Dia tahu yang mana baik dan buruk.
...........................................

ALAMAK!  Dah pukul 11.46pm lah. Aku dah curik masa korang ni. Mintak maaf banyak2 yee :)

Assalamualaikum <3 
Peace yaww.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...