06 January 2012

walalalalala :) 2012


Salam.. Haluuuuuuuuuuuuu blogger semua.. Sebelum tuh, izinkan Nik bahasakan diri "aku" yeh? Boooleh taaak? hehehe.. Selamat pagi korang.. ehhh, dah sarapan ke? Ni mesti ada yang belum bangun lagi ...? kannnnnnn ...? :)

Adehhh, lamakan aku tinggalkan blog ni? Kesiann diaa sebab dah lama tak update.
Banyak cerita baru tapi ... korang nak tau ke? hahaha :p
tak payah lahh.. maluuu sudah..

7 Januari 2012. 
Cukup seminggu aku jadi calon pmr.. apa diaaaaaaa?!! Calon PMR?!! yeahhhh, dalam beribu ribu budak tingkatan tiga, aku salah seorang mangsa pmr T_T
wish me luck kakak-kakak, abang-abang, adik-adik kawan- kawan :)
mintak2 lah aku berjaya tahun nih. tahun dua ribu dua belas tuuuuu :)
insyaAllah.. Ameen :)

Tahun 2012 ni, aku masuk kelas pertama.. Alhamdulillah.. Gembira lah jugak sebab dapat berkumpul dengan kawankawan lama.. Lagi pun, aku dapat bersaing dengan budakbudak pandai jugak :) tapi, sampai sekarang aku tak sedia masuk kelas pertama.. entahlah.. Mungkin sebab semua student dalam kelas tu pandai2 belaka.. Nik nih bukanlah pandai sangat.. 
Tapi, bersyukur ke hadrat ilahi dan cikgu yang letak aku dalam kelas tuu :)
insyaAllah, aku nak capai keputusan yang cemerlang :)

Tak lupa jugak dengan kelas 2 Amanah tahun lepas @ 2011.
okay lahh.. Sebenarnya aku memang takda kawan dalam kelas tu kecuali Fatin & Wani.. Dierang tu je lah yang ngam dengan aku, yang suka belajar dengan aku.. kalau buat apa2, mesti dengan dierang :) Dierang memang sporting sebab kiterang selalu bincang dalam bab-bab agama nih.. 
Sekarang, aku dengan Fatin naik kelas pertama dan Wani keseorangan dalam kelas kedua..
Takpe lahhh.. Harap dia dapat kawan yang lagi baik dari aku :)

#sambil sambil cari idea, sempat lagi aku chatting dengan kakakku ni.. Nama dia Adlyna :) ohhh, dialah kakak yang paling sporting yang pernah aku jumpa kat sekolah dulu.. Dia baru habis amik STPM dan sekarang aku dah tak jumpa dia dah T_T
Lagi punn, baru setahun aku kenal dia.. Rasanyaaa.. Sebab dia kakak angkat kepada Fahmie (kawan aku)
Kakak memang ngam lah dengan Syaza :)
saaaaaayang akak :)

hehehe.. yeee aku tauu sekarang aku lari dari tajuk :D haha..
Ehhhhh, aku ni terlebih cakap ke? Sorry kalau amik masa korang terlalu lama :)

Ok lahhhh. Nak tolong umi masak jap.. Nanti ada cerita baru, aku share-share dengan korang :)

Kbaiii, assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...