24 December 2012

Entah.....?


*sedang menukar font*

OKAY!

Oooo haaaaaaii semua orang yang ku tidak kenali :) 

Berkurun lamanya aku tak bukak blog nie.. Agak2 nak masuk setahun dah kot...? Eh yeke....? Ni pun sebenarnya aku lupa email and password blog aku.. Ligat otak aku dok fikir apa email and password nie.. Nasib baik lah Iffah ingat SEMUANYA! Thanks Iffah.. :) sayang kau!! :)

Anyways, aku baru habis baca entry blog Di Mataku.. Haha syyyyyyyyy *kantoi*
Actually, tiba-tiba teringatkan si dia ._. Apa lagi, baca laaa kan? Sorry sorry sorry, Aliif :)

Meh nak cerita........

Aku dah lama tinggalkan blog sebab "kononnya" aku busy study untuk PMR this year PADAHAL aku tersangatlah malas nak update any story and for sure, I have no idea what to say ._. LIKE SERIOUSLY ~

These days, aku rasa 'agak' stress and rindu nak menaip panjang-panjang and rasa nak luahkan perasaan..
Wait wait wait wait! Luahkan perasaan?? Bluekkkkkk! XP

Wokay lahhh, I should stop now.. Rasa awkward pulak? Hehehehe.. And got to go to nenek's house!
Have a good day! Assalamualaikum :)


1 comment:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...