19 October 2011

Cikgu Cikgu :)

macam ni lah kott mimit muka Nik amik exam nanti.. haha ;D

I love you my test paper.. Don't kill me D; huaaaaaaaa..
Tak lena nak tido asik fikir pasal exam .. 

Minggu exam sudah tiba.. Weeeeee.. Tingkatan dua akan menghadapi peperiksaan pada hari Jumaat nih.. Paper agama and Math paper 2..

Cikgu Hafiz tolong kami! Cikgu tolong lah habiskan cepat chapter SOLID AND GEOMETRY II.. Nasib baik cikgu Hafizah dah habiskan chapter STATISTIC dan nasib baik jugak chapter terakhir ni senang.. fuhhhhh... lega sikit.. Tapi cikgu Hafiz, saya masih lagi tak faham tajuk rotation and transformation.. Boleh tak cikgu terangkan lagi sekali? (ayat nak kene >panggg< dari cikgu.. haha sebab cikgu dah terangkan banyak kali)

Cikgu, kenapa susah sangat tajuk rotation nak masuk dalam kepala otak saya nih? Kenapa susah sangat saya nak faham? Padahal saya dah tumpukan perhatian dalam kelas.. Tarik nafas.... Hembus nafas.... Saya dah buat dah... Tapi kenapa susah jugak? Haha XD

Cikgu.. Saya juga dah pinjam buku rujukan dari perpustakaan dan buat latihan dalam buku yang saya beli tapi..... Bab rotation jugak lah yang saya TING-TONG ;(

Cikgu.. Macam mana saya nak jawab kertas Matematik dua hari jumaat nih..? Huh.. InsyaAllah Nik boleh jawab.. Esok jugak cikgu Hafiz akan luangkan masa beliau bersama kami dalam kelas selama 1 jam.. Sekejap kan? Ok laaa tu.. At least, Cikgu Hafiz da masuk kelas dan sambung mengajar.. ALHAMDULILLAH ;)


Cikgu Hafiz mengajar.. yeahhh :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...